четвер, 19 липня 2012 р.

Модуль 8. Сьогодні ми вивчали стратегію оцінювання, ознайомлювалися з формами оцінювання та іншими інструментами з Бібліотеки оцінювання.
Створення системи оцінювання допоможе мені та дітям чітко з'ясувати основне та другорядне, підвищити мотивацію навчання та бажання займатися самоосвітою.

середу, 18 липня 2012 р.

Модуль 6.
Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: педради, створення навчальних блогів, посилання в вікі на свій блог.
Найпростішим для мене було посилання в вікі на свій блог, а трохи найскладнішим - педради.
Сподобалась можливість спільного редагування в вікі, яка дозволяє співпрацювати в проектах, ділитися своїми роботами та коментувати роботи інших в режимі онлайн.
Модуль 5. Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме: робота в парах та групах з використанням Вікі-технологій, створення форм в Google Drive, використання в своїй роботі правових та етичних питань повязаних з використанням інформаційних ресурсів.
Цей модуль для мене був цікавим та змістовним. Сподобалася робота в мікро-групах з використанням Вікі-технологій, хотіла б застосовувати таку технологію в школі на уроках математики та інформатики. Розібратися лише до кінця як.
 Посилання на форму https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Am3jP38s3yYjdGN3bUtlb3NQSXlRYnRucmdYN3BDWnc#gid=0

вівторок, 17 липня 2012 р.

Сьогодні ми ознайомилися з ключовими, тематичними та змістовими запитаннями проекту. Для того, щоб покращити процес навчання, доречними є застосування тестових завдань у вигляді форм, діаграм. Особливо мені сподобалося використання організаційних діаграм для оцінювання  навчальних потреб учнів.